BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jom Klik Sini

Thursday 24 May 2012

AWESOME GIVE AWAY BY RAQIBAH NAJWA


Haa..agak-agak,kali ny nak cerita pasal apa..??tak tahu lagi ke..??hais...bace tu ha tajuk..hehe,saya join GA dari RAQIBAH NAJWA..agak-agak apa hadiah yang awesome tu..??hehe...

Hadiah ny ialah....TADAAAA...Sepasang flat shoes...cantik..saya suka saya suka..hihi..Ada 3 colour tau..biru,pink dan yang paling saya suka warna ungu..wah..mesti cantik bila pakai..






cantik kan..awesome sangat..if saya dapat,mesti saya jadikan kasut ny sebagai koleksi berang yang saya suka..hehe..so,saya nak ajak la kawan-kawan tuk join GA raqibah najwa ny..sangat mudah..if korang berminat,tekan http://4w3som3.blogspot.com/2012/01/awesome-giveaway-untuk-bulan-mei.html

ok..cepat tau..GA raqibah najwa ny sampai 25 Mei ny jup..so jangan lambat ok..Hope saya menag la,,Nak sangat flat shoes ny..korang pon mesti join tau..sama-sama kita meriah kan GA raqibah najwa ny..Good luck..

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment:

Post a Comment